subota, 21. studenoga 2015.

Nikad prije se nisam osjećao tako moćnim i snažnim
Shvatio sam da mi mjesto više nije u Top-u
Želja za drugim klubom me izgara.
Ostaje samo jedno pitanje:  kamo dalje.
Samobor mi je na prvom mjestu ali opet, grize me  što ću se morati pozdraviti i oprostiti s prijateljima iz kluba,  nikad ih neću zaboraviti.  Top će zauvijek biti urezan u moje srce.

Sve je počelo  2008. g. tada sam se pojavio pred klubom.

Još se sjećam mirisa ljeta kad sam prvi put zaigrao za top, Sve je bilo tako savršeno.  Terenska trava  bila je najljepša trava koju sam ikad opipao i vidio.   Znao sam da nisam pogriješio dolaskom u Nk Top. S vremenom sam postajao sve veći, jači, brži,  talentiraniji.   Evo me sada među najboljim igračem kluba sam.  Svaki put kad se sjetim svega što sam prošao i preživio,  sve pobjede i poraze, svu borbu i snagu kojom dišem, zaplačem.   Nikad se nisam bojao igrati, nikad me nije bilo strah jer sam znao da mi prijatelji čuvaju leđa.  Sve što u životu imam i znam je  zbog   predivnih  ljudi kojima sam zahvlan do neba.    Top od mene nije načinio samo igrača nego i čovjeka.   Top će zauvijek disati u meni.

Nema komentara:

Objavi komentar